Promoțiile noastre  sunt axate pe cartoane standard de 300g, având o față color sau fiind tiparite  față-verso. Acest dreptunghi de carton serveşte drept mijloc de comunicare scris şi grafic şi în acelasi timp te reprezintă în faţa clienţilor, colaboratorilor şi partenerilor de afaceri prezenţi şi viitori. Pentru ca mesajul transmis de aceasta să fie cel dorit, trebuie ca toate elementele pe care le conţine să se potrivească. Grafica are un rol important în transmiterea corectă a mesajului, de aceea un design simplu şi elegant este de preferat. Acordă atenţie culorilor pe care le foloseşti: deoarece nu trebuie exagerat cu numărul acestora – cel mai simplu este să optezi pentru culorile deja existente în logo-ul companiei. Textul trebuie să fie lizibil, evită fonturile ridicol de mici. Cartea de vizită se ofera preferabil la începutul întâlnirilor de afaceri pentru a ajuta interlocutorul să reţină numele persoanei/companiei, atunci cănd au apărut modificări în conţinutul acesteia (un nou număr de telefon, o nouă funcţie, o altă adresă a firmei, etc) sau în cazul unor întâlniri sociale la sfărşitul conversaţiei sau înainte de a pleca. Aveţi grijă să nu uitaţi cartea de vizită care v-a fost oferită pe masă la sfârşitul întâlnirii. Nu oferii o carte de vizită dacă pe aceasta apar greşeli, dacă informaţia de pe ea nu este actualizată, dacă este murdară sau îndoită!